Gohren

24 juni 2017 - Göhren, Duitsland

Vandaag maar weer met de Rasender Roland op pad, anders kom ik eigenlijk niet verder op dit eiland. Gelukkig droog, hopen dat het zo blijft. Ben de regen meer dan zat. Het is een uurtje met de trein naar Gohren en de reis is best aangenaam. Zo zie ik nog best wat van het eiland. Tja Gohren, leuke plaats maar veel "oud" publiek....voel me mega jong hier. Maar even wat rond kijken, maar na een half uurtje heb ik het wel gezien. Veel souvenir winkels en restaurantjes. Even kijken bij de Seebrucke....niet veel anders dan die in Binz, dus even plan de campagne maken. Aangezien ik de fiets bij me heb, besluit ik om langs de kust te fietsen en zo richting Baabe te gaan. In de verte klinkt daar echte Duitse muziek dus vast wat leuks te doen. Mooi gescheiden wandel en fietspad langs de kust. Aan mijn linkerhand bevindt zich een camping die gehuld is in naaldbomen. Het doet mij denken aan de camping in Kuhlungsborn waar ik in 1998 verbleef. Aangekomen in Baabe begint het weer ontzettend hard te regenen. Arrghhh.....hier had ik niet om gevraagd!! En het blijft ook maar regenen....ik besluit om hier in Baabe maar wat te eten en 1 van de laatste treinen richting Putbus te nemen. Vrij laat kom ik aan in Putbus, dan nog door dat bos alleen naar mijn accomodatie fietsen....gelukkig gaat het goed en kom ik ongeschonden aan. Morgen nog 1 dagje op Rugen.